Raport CDC : 3150 de persoane paralizate după vaccinul COVID-19 .

Raport CDC : 3150 de persoane paralizate după vaccinul COVID-19 .

 Potrivit unui nou raport CDC, aproape 3.150 de persoane cărora li s-a administrat vaccinul COVID-19 au paralizat și sunt „incapabile să mai desfășoare activități zilnice normale, incapabile să lucreze și au necesitat îngrijiri de la medic sau de la profesioniștii din domeniul sănătății”.

Detaliile au fost publicate într-un raport din 19 decembrie 2020 (citit mai jos) de către Thomas Clark, MD, MPH, intitulat „Anafilaxie după primirea vaccinului COVID-19 RNA-m”.

Supravegherea activă V-safe pentru vaccinurile COVID-19 o descrie ca fiind eveniment cu impact asupra sănătății. Conform evaluării CDC, persoanele cu anafilaxie după vaccinarea COVID-19 nu ar trebui să primească doze suplimentare de vaccin COVID-19.

CDC a recomandat, de asemenea, consultarea cu experți în alergii / imunologie pentru a oferi îndrumări cu privire la evaluarea persoanelor care urmează anafilaxie la vaccinul COVID-19.

Așa cum a raportat GreatGameIndia, un grup de cercetători din revista medicală The Lancet a avertizat că vaccinurile Covid-19 în curs de dezvoltare ar putea crește riscul de a contracta HIV care ar putea duce la o creștere a infecțiilor: https://greatgameindia.com/covid-19-vaccines-hiv/

 Lista cu reacțiile adverse ale vaccinului Covid, printre ele inclusv moartea (este încercuit):

O anchetă a fost lansată de autoritățile de sănătate publică din Mexic după ce un tânăr
medic a rămas paralizat la câteva minute după administrarea vaccinului Pfizer Covid-19. Familia ei a cerut mai multe cercetări. Karla Cecilia Perez a rămas parțial paralizată în brațe și picioare la câteva ore după ce a primit vaccinul Pfizer / BioNTech pe 30 decembrie și a fost plasată imediat în unitatea de terapie intensivă a spitalului din Coahuila, în statul Nuevo Leon. De asemenea, ea a prezentat dificultăți în a vorbi, potrivit rapoartelor media: https://www.rt.com/news/511592-doctor-paralyzed-covid-vaccine-mexico/

Ea a experimentat o serie de convulsii, pe lângă erupții cutanate, slăbiciune și dificultăți de respirație, în decurs de jumătate de oră de la administrarea vaccinului. De atunci a fost diagnosticată preliminar cu encefalomielită (inflamație a creierului și a măduvei spinării).

Share

Lasă un răspuns